We gaan vliegen! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Simone Heijdt - WaarBenJij.nu We gaan vliegen! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Simone Heijdt - WaarBenJij.nu

We gaan vliegen!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

21 Oktober 2015 | Nederland, Zeist

Vandaag is het dan eindelijk zover. Na vele maanden van voorbereiding is de dag aangebroken dat we echt vertrekken. Spannend en emotioneel. Er staan 4 grote koffers a 30 kilo klaar plus 4 handbagage koffers. Straks rijdt de taxi voor. De eerste tijd is het afwachten of er internet is, sowieso geen abonnement, want dat moet je voor een jaar afsluiten. En in het eerste huis zitten we maar 5 maanden. Dat wordt vaak bij de Mac eten, Free Wifi :-)
Wel kregen we gisteren bericht dat we morgen of vrijdag ons kunnen melden bij de Dimas, de vergunning is rond. Just in time. Dus dat is een goed bericht. Dat betekent dat we ons kunnen uitschrijven in NL en inschrijven op Aruba. Alles officieel.

• 21 Oktober 2015 - 09:28

Jan Hielke:

Goede vlucht! Lekker naar warme temperaturen!

• 21 Oktober 2015 - 09:31

José Wubben:

Lieve Simone, sterkte met het afscheid, goede reis en een goed begin gewenst van deze nieuwe fase in jullie leven. Take care! X

• 21 Oktober 2015 - 09:41

Elma De Kruiff:

Goede reis gewenst en veel geluk gewenst op Aruba!!

• 21 Oktober 2015 - 09:47

Jan:

Leuk, zo'n blog, ik ga jullie op de voet volgen! Fijne reis!

• 21 Oktober 2015 - 09:49

Tamara:

Spannend! Veel sterkte met afscheid nemen en een goede vlucht!

• 21 Oktober 2015 - 09:51

Anne:

Lieve Simone en family: hele goede reis en succes met opstarten op Aruba!! Kijk uit naar jullie berichten!! Xx

• 21 Oktober 2015 - 10:10

Sonja:

Een hele goede reis! Heel veel succes en geluk met opstarten. Benieuwd naar jullie ervaringen op Aruba XXX

• 21 Oktober 2015 - 10:20

Marleen K:

Spannend....succes met het afscheid nemen van familie en vrienden! En dan de knop om, genieten van het avontuur dat komen gaat! Op naar de zon, mooie stranden, palmbomen en een minder hectisch leventje. Stiekem toch een beetje jaloers! Goede reis en tot ooit!!!!!

• 21 Oktober 2015 - 10:39

Martine :

Ook via deze weg heel veel geluk op het mooie Aruba en natuurlijk eerst een safe flight. Leuk om jullie via deze weg te volgen.

• 21 Oktober 2015 - 11:06

Sacha:

Spannend hoor! In ieder geval een hele goede reis en succes de eerste dagen met Wenen en settelen, daarna komt het vast helemaal goed

• 21 Oktober 2015 - 18:13

Lisette:

Nou jullie zijn vertrokken. Heel veel plezier daar en probeer ook een beetje te genieten buiten alle stress en werken om. Mooie uitdaging voor de boeg, gaat goed komen voor zover ik jullie ken. Nou groetjes en hou je blog bij, leuk om op deze manier op de hoogte gehouden te worden. doei doei

• 21 Oktober 2015 - 21:51

Ingrid Reusink:

Oh helemaal leuk dit , lekker genieten nu met elkaar en even wennen aan al nieuwe wat op jullie pad komt veel liefs ingrid